اگه میخوای بدونی چطور پوست صورتتو با ماسک های مختلف عسل طبیعی جوون کنی حتمااین مقاله رو بخون

 

آیا میدانستید عسل علاوه بر اینکه ماده غذایی مقوی و معجزه آسایی است ، یکی از موثرترین مواد برای کمک به زیبایی پوست و صورت استفاده می شود؟

عسل حاوی شهد گل های مختلف است و راز آن در زیبایی پوست درهمین نهفته است. عسل در تهیه وتولید بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی از جمله کرم ها کاربرد فراوانی دارد.

ماسک های زیبایی که شما در خانه ازآن ها استفاده می کنید به دلیل نداشتن مواد افزودنی و شیمیایی ، بهترین و مناسب ترین ماسک های صورت هستند.قبل از استفاده از این ماسک ها صورت خود را با آب ولرم و صابون شستشو دهید.

 

  • ماسک عسل طبیعی : مقداری عسل را بر روی پوست خود بمالید واجازهدهید تا 15 دقیقه بر روی پوست تان بماند تاخشک شود. وقتی که خشک شد صورت تان را با آب ولرم بشویید.

 

  • ماسک سیب و عسل : یک سیب رنده شده را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و حدود نیم ساعت بر روی پوست بگذارید. این ماسک باعث از بین رفتن جوش ها و لطافت و تازگی پوست تان می شود.

 

 

  • ماسک عسل و ماست: دو قاشق ماست و یک قاشق عسل را باهم مخلوط کرده وآن را برروی پوست قرار دهید و بعد از 15 دقیقه آن را شستشو دهید. عسل باعث ضد عفونی باز شدن منافذ پوست می شود همچنین ماست با حفظ تعادل اسیدی پوست به شادابی آن کمک میکند.

 

عسل ماده ای فوق العاده اثر بخش در زیبایی می باشد؛ زیرا دارای آنزیم ها ومواد معدنی زیادی است. برای نتیجه گرفتن قطعی ، حتما از عسل خام و طبیعی استفاده کنید.